Στο υγραέριο δεν περιέχεται μόλυβδος, οπότε οι κινητήρες που έχουν σχεδιαστεί για αμόλυβδη βενζίνη δεν έχουν προβλήματα φθοράς των βαλβίδων και των εδρών τους. Στους συμβατικούς: όμως κινητήρες (για βενζίνη με 4-αιθυλιούχο μόλυβδο) θα υπάρχει κάποια φθορά όταν γίνεται χρήση υγραερίου.
Όταν κάνουμε χρήση συστημάτων υγραεριοκίνησης, τα λάδια της μηχανής θα είναι πολύ καθαρότερα λόγω απουσίας του θείου των καταλοίπων της καύσης και της άκαυστης βενζίνης. Πάντως, καλό είναι να μην παρατείνεται ο χρόνος αλλαγής των λαδιών της μηχανής, διότι ούτως ή άλλως συμβαίνει οξείδωση των λαδιών λόγω των μηχανικών καταπονήσεων και της προσβολής τους από τον ατμοσφαιρικό αέρα (π.χ. λόγω του αερισμού του κάρτερ).
Η σύσταση των καυσαερίων καθορίζεται κύρια από την ποιότητα του καυσίμου και την καύση του, η οποία εξαρτάται μεταξύ άλλων από την ομοιογένεια του μίγματος και την αναλογία αέρα/καυσίμου. Λόγω της μεγάλης ομοιογένειας που παρουσιάζει το μίγμα αέρα/υγραερίου, η καύση είναι σχεδόν τέλεια.Για το λόγο αυτό οι εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα (CO) και υδρογονανθράκων (HC) είναι πολύ λιγότερες από την περίπτωση που χρησιμοποιείται η βενζίνη.